Affiliate marketing. Jan Pons
|
|
- Dirk Verbeek
- 8 jaren geleden
- Aantal bezoeken:
Transcriptie
1 Affiliate marketing Jan Pons
2 Affiliate marketing Affiliate marketing is een manier van online marketing waarbij de website (adverteerder of merchant) de affiliate (uitgever/webmaster) betaalt voor elke bezoeker, lead of sale die hij genereert via zijn/haar website(s) of zoekmachine campagne. Een eigen affiliate programma op een website is een manier om de verkoop te verhogen door gericht verkeer naar een website te krijgen. Affiliate marketing is efficiënt, omdat het de mogelijkheid geeft te adverteren op basis van het "No cure no pay"-principe. Alleen als er verkoop uit het affiliate programma op een website voortkomt, betaalt de webwinkel een vergoeding aan de affiliate. Uit: Wikipedia Vergelijkbaar in de offline wereld met een dealernetwerk die de producten van een leverancier in het assortiment opneemt en een commissie (korting) ontvangt bij verkoop.
3 Hoe werkt het? De adverteerder meldt zijn campagne, met verschillende voorwaarden, aan. Websites kunnen de campagne, onder verschillende voorwaarden, opnemen op de site. Het resultaat van de inspanning van de website wordt door de adverteerder beloond. Voordeel adverteerder: Groter bereik Afrekenen op resultaat (no cure no pay) Voordeel website: Relevante aanbiedingen voor de site bezoekers Inkomsten genereren zonder actieve acquisitie A D V E R T I S E R S Facilitator or software intermediates between advertisers and websites - % W E B S I T E S V I S T O R S
4 Varianten Individueel programma De adverteerder ontwikkelt zelf het affiliate programma Affiliate netwerk De adverteerder maakt gebruikt van een technisch platform en een bestaand netwerk Advertising netwerk De adverteerder maakt gebruik van een full service oplossing en een bestaand netwerk Google AdSense De adverteerder maakt gebruik van het content sensitive netwerk van Google
5 Online marketing: wat is anders? Hetzelfde: -Vaststellen doelstellingen -Vaststellen budget en middelen -Ontwikkelen campagne -Advertentieruimte (laten) inkopen Anders: -Middelen -Terminologie -Meetbaarheid -Flexibiliteit
6 Online marketing: doel en middelen Wat is het doel? - Naamsbekendheid - Bezoekers aan de website - Nieuwe klanten (leads) - Sales Middelen: - Zoekmachine marketing - marketing - Display advertising (bannering) - Weblogs - Viral s - Affiliate marketing
7 Doelstelling Naamsbekendheid of branding: - Veel banner vertoningen op relevante sites - Afrekenmodel: cost per mille = kosten per bannervertoningen (impressies/views) Bezoekers aan de website - Bezoekers met interesse voor de aanbieding - Afrekenmodel: cost per click = prijs per klik op banner en dus bezoeker aan de site Nieuwe klanten: - Klant informatie (leads) of verkoop (sales) - Afrekenmodel: cost per lead (informatie over bezoeker) of cost per sales (betaling commissie)
8 Afrekenmodellen Website Bestelformulier Bestelling Banner Pay per views (CPM) Betaling o.b.v. het aantal getoonde banners. Dé optie voor responscampagnes waarbij ook waarde wordt gehecht aan branding en naamsbekendheid. Pay per Click (CPC) Betaling o.b.v. het aantal bezoekers. Zeer effectief voor het genereren van verkeer naar de websites. Dé optie voor portals met brede en gevarieerde content. Pay per Lead (CPL) Betaling o.b.v. het aantal aanmeldingen/aanvragen. Vast bedrag per nieuwe lead. Pay per Sales (CPS) Betaling o.b.v. het aantal afgeronde verkopen. Vaste commissie per verkoop of shared revenu
9 Meetbaarheid en flexibiliteit Alles wordt elektronisch afgehandeld dus alles kan gemeten worden: - Hoeveel bannerviews -> hoeveel kliks -> hoeveel pagina s -> hoeveel bestellingen - Welke pagina werkt het best - Welke banner is het beste - Welke tekst werkt het best - Welke aanpassingen verbeteren resultaat - Testen en meten - Totaal marketing kosten - Kosten per lead of sale - Optimaliseren
10 Traffic x conversie Succes van online advertising hangt af van 2 factoren: Traffic: Hoeveel banners heeft de doelgroep gezien Hoeveel bezoekers komen naar de site Hoeveel heeft dat per bezoeker gekost Conversie: Hoeveel banner views zijn er nodig voor een klik Hoeveel kliks zijn er nodig voor een bestelling Hoeveel heeft dat gekost
11 Conversie Website Bestelformulier Bestelling Banner view -> click -> landingpage -> bestelling 0,2% (CTR) 2% 10% 0,4% (CTR) 4% 20% 1 bestelling vraagt dus: 1 / 10% = 10 bezoekers 10 / 2% = 500 clicks 500 / 0,2% = views maar bij andere conversies: 1 / 2% = 5 bezoekers 5 / 4% = 125 clicks 125 / 0,4% = views views t.o.v views is 87,5% minder!
12 Keuze model Website Bestelformulier Bestelling Banner Stel: CTR (click through rate): 0,2% Dan zijn er bannerviews nodig voor 2 clicks Als CPM = 10 kost 1 klik dus 5,00 (garantie op aantallen en positie) Als CPC = 0,50 dan factor 10 goedkoper Als 1% van clicks klant wordt dan kost die klant 50,00 Als CPL = 25,00 is dat kostprijs nieuwe klant maar geen garantie in aantallen en positie
13 Risico CPM CPC CPS Risico Adverteerder Publisher De affiliate is bereid meer risico te dragen als: De aanbieding past bij de doelgroep Het materiaal goed en aantrekkelijk is De landingpage goed is De vergoeding aantrekkelijk is Dus: hoge conversie en goede beloning
14 Meten en optimaliseren Website Bestelformulier Opvolging Banner Banners: Wat is de boodschap Test varianten Test formaten Test verschillende site s Landingpage: Verlies de bezoeker niet Aansluiting verwachting Navigatie Aanbod Bestelformulier: Eenvoud Overzichtelijk Betrouwbaar Geen andere keuzes Betaling Eenvoudig en duidelijk Verschillende mogelijkheden Eén transactie Zo min mogelijk stappen Vragen beantwoord Geen telefoonnummers
15
16 Eye ball tracking
17 Stappenplan 1. Voorbereiding: Analyse huidige situatie Definiëren doelstellingen 2. Uitvoering Zelf ontwikkelen Licentie of gebruik technisch platform Full service 3. Ontwikkelen materiaal Landingpage en aanbiedingspagina Banners en tekstlinks
18 Stappenplan 4. Planning Aankondiging start Beschikbaar maken materiaal Testen Selecteren websites 5. Meten en optimaliseren Aantal impressies, CTR en aantal bezoekers Conversie van bezoekers Kosten per contact Tijdsbesteding Onderhoud campagne, materiaal
19 Tips & trucs Selecteer maximaal 2-3 netwerken, er is een groot overlap in websites en kost meer tijd Geef alle netwerken/websites dezelfde vergoeding Start CPL/CPS campagnes vanuit sales budget niet vanuit marketingbudget Zorg voor goed en up-to-date materiaal Biedt een goede vergoeding Geef incentives Communiceer wijzigingen en zorg voor continue beschikbaarheid van de aanbieding En nog veel meer details die u het best bespreekt met specialisten
20 Conclusies Bepaal doelstellingen Maak vooraf rekensommen Zorg dat de site op orde is (Conversie) Vraag voorstellen bij verschillende netwerken Leg uw opdracht duidelijk vast Meten en optimaliseren Gebruik het gezond boeren verstand!
Welkom Affiliate Marketing
Welkom Affiliate Marketing Affiliate dag 2008 Pieter van Gils Studie CE Now Media Generation Next Mark van Werven Publisher Adverterteerders ondersteunen Tribal Internet Marketing Tribal Ireland Programma
Nadere informatieOver Online Adverteren
Over Online Adverteren De fundering van online adverteren Online adverteren wordt gebouwd op de mix tussen doelgroep, het bereiken van deze doelgroep, de hoeveelheid traffic die door een website wordt
Nadere informatieWhitepaper SEA Haal maximale resultaten vanuit zoekmachine adverteren door structuur, optimalisatie en analyse.
Haal maximale resultaten vanuit zoekmachine adverteren door structuur, optimalisatie en analyse. Versie: 1.0 Datum: 14-1-2010 Auteur: Onetomarket Inhoudsopgave 1. Wat is Search Engine Advertising?... 3
Nadere informatieWAT ADVISEERT TOP 500 ADVERTEERSERS
WAT ADVISEERT TOP 500 ADVERTEERSERS Wat zou je bedrijven aanraden die nog niet adverteren op social media? #SMAONDERZOEK Inhoud JUNI 2013 Kansen en mogelijkheden om FACEBOOK ADVERTEREN doelgroepen met
Nadere informatieopgave 1 Gevraagd Wat zijn de promotiekosten per boeking via Google Adwords?
opgave 1 Een bedrijf overweegt te adverteren voor een reis met Google Adwords. Daarvoor worden zoekwoorden opgegeven, die 0,15 per click kosten. Per maand komen er 6.000 bezoekers op de site waarvan 1/3
Nadere informatieWhitepaper Search & Display Advertising Haal maximale resultaten door structuur, optimalisatie en analyse.
Whitepaper Search & Display Advertising Haal maximale resultaten door structuur, optimalisatie en analyse. Auteur: Onetomarket Inhoudsopgave 1. Inleiding... 3 2. Wat is Search Engine Advertising?... 4
Nadere informatieFACEBOOK ADVERTEREN. Kansen en mogelijkheden om. doelgroepen met de juiste boodschap(pen) op het juiste moment te bereiken.
INHOUD APRIL 2012 Kansen en mogelijkheden om FACEBOOK ADVERTEREN doelgroepen met de juiste boodschap(pen) op het juiste moment te bereiken. APRIL 2012 - Facebook advertising heeft impact op offline sales*
Nadere informatieOnline adverteren? Een geweldige kans! Meer klanten en minder kosten, als je weet wat je doet
Online adverteren? Een geweldige kans! Meer klanten en minder kosten, als je weet wat je doet Doelen bepalen Bepaal online meetbare doelen in Analytics: Webwinkel--> bedankt voor uw bestelling pagina Groothandel>
Nadere informatieHOE ZET IK LINKEDIN SPONSORED UPDATES IN VOOR MEER LEADS? In 7 stappen naar een converterende LinkedIn-campagne
HOE ZET IK LINKEDIN SPONSORED UPDATES IN VOOR MEER LEADS? In 7 stappen naar een converterende LinkedIn-campagne E-BOOK 2017 1 Er zijn meerdere betaalde manieren om relevante bezoekers naar uw website te
Nadere informatieHelp, ik heb een website!
Help, ik heb een website! Help, ik heb een website Zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren: wat houdt dit in en wat kan/moet ik ermee? De zin en onzin van Zelf check: hoe doet mijn website
Nadere informatieHandleiding Zanox. Handleiding. Zanox 1 / 11
Handleiding Zanox 1 / 11 Inhoudsopgave 1.0 Start... 3 2.0 Betalingen... 5 3.0 Datafeed downloaden... 6 3.1 Banners en Tekstlinks... 6 4.0 Deeplink aanmaken... 7 5.0 Aanmelden bij programma s... 8 6.0 Statistieken
Nadere informatieNetwerk023: Workshop Google AdWords. 6 november 2009
Netwerk023: Workshop Google AdWords 6 november 2009 1 Kennismaking 2 Vinden Search Engine Marketing 25 augustus 2009 Search Engine Marketing is het specialisme dat webpagina's vindbaar maakt bij zoekdiensten.
Nadere informatieOnline Lead Generation 22 februari 2007
Emerce Update Online Lead Generation 22 februari 2007 Jeroen Korving Business Development Manager 14.05-14.30 uur 1 Agenda Korte markt analyse Hoe werkt een prijs- en productvergelijker? Hoe ga je om met
Nadere informatieLeaderboard op Bouwproducten.nl
Leaderboard op Bouwproducten.nl Leaderboard Een Leaderboard is een bijna paginabrede advertentie en is een van de meest gangbare formaten. Een Leaderboard wordt direct onder de navigatiebalk (de header)
Nadere informatiePhobos St. Jobsstraat 25 2200 Herentals T +3214232847 F +3214213482 carlo@phobos.be www.phobos.be
Google Als zoekmachine verzamelt en ordent Google informatie op het Internet. Wanneer men een zoekopdracht invoert geeft Google een hele reeks zoekresultaten weer, waaronder een lijst met bestanden, artikels,
Nadere informatie088 824 2448 (ma t/m vr 09:00-17:00) support@gerichtonline.nl www.gerichtonline.nl
088 824 2448 (ma t/m vr 09:00-17:00) support@gerichtonline.nl www.gerichtonline.nl Inhoud Daarom GerichtOnline partner worden Effectief jouw klanten managen Gratis advertentietool Inkoopvoordeel en facturatie
Nadere informatieOnline adverteren? Een geweldige kans! Meer klanten en minder kosten, als je weet wat je doet
Online adverteren? Een geweldige kans! Meer klanten en minder kosten, als je weet wat je doet Doelen bepalen Webwinkel--> bedankt voor uw bestelling pagina of ecommerce Groothandel> onze dealer pagina
Nadere informatieONLINE ADVERTEREN. Hoe online adverteren? Waarom online adverteren? Direct Respons online adverteren. Thematisch online adverteren
ONLINE ADVERTEREN 2011 ONLINE ADVERTEREN Waarom online adverteren? Alle titels van HDC Media hebben een digitale nieuwssite met 24 uur per dag/7 dagen per week actueel nieuws vooral uit de regio. De fervente
Nadere informatieIk ben een fan van de 2.0 designregels zoals beschreven in dit artikel: http://www.webdesignfromscratch.com/web-design/web-2.0-design-styleguide.
Website beschrijving Hoofdpagina s/topnavigatie website: 1. Home 2. Google Adwords 3. Affiliate marketing 4. Weblog 5. Over ons Overige elementen/pagina s website: Element op de site: Instantmarketing
Nadere informatieDe rol van social media binnen marketingcommunicatie
De rol van social media binnen marketingcommunicatie Van B-t-C naar C-t-B Met dank aan: 1. Where the Hell is Matt? (2008) 2. Did You Know 4.0 3. Heineken Italy Activation Milan AC / Real Madrid 4. My baby
Nadere informatieWhitepaper: De wereld van Facebook Advertising Perfectioneer de totale online marketingstrategie van uw bedrijf door middel van Facebook Advertising
Whitepaper: De wereld van Facebook Advertising Perfectioneer de totale online marketingstrategie van uw bedrijf door middel van Facebook Advertising Facebook Advertising Met 9,6 miljoen Facebook-gebruikers
Nadere informatieWaarom displayadvertenties belangrijk zijn. Het Google Display Netwerk. Het Google Display Netwerk. Waarom displaycampagnes
Het Google Display Netwerk. Waarom displaycampagnes Agenda. Waarom online adverteren? Wat is het Google Display Netwerk? Koopcyclus van klanten Waarom het Google Display Netwerk? De juiste targetingopties
Nadere informatieGoogle AdWords (SEA)
Door op de juiste zoekwoorden te adverteren met Google Adwords kunt u uw business en enorme boost geven! In 9 pagina s wat Google AdWords is en waarom het zo belangrijk is. Inhoudsopgave Voorblad. Pagina
Nadere informatieWhitepaper: Online adverteren
Whitepaper: Online adverteren Google Adwords, Bing Advertising, Youtube, Facebook, Linkedin, Marktplaats en Beslist.nl; het is een greep uit de online platformen die op het internet beschikbaar zijn en
Nadere informatieAdverteren op Google in de praktijk
Adverteren op Google in de praktijk 2 97% van de consumenten gebruikt Google Google AdWords 5 stappen om in te stellen Hoe hoog komt jouw bedrijf Klikprijs en kwaliteit Campagne structuur Doelen 3 Warming-up:
Nadere informatieVerdien model. Affiliate marketing
Verdien model Er zijn verschillende manieren om geld te verdienen met je site. Als je slim bent gebruik je alle manieren zo kan je op zo veel mogelijk manieren geld uit je site halen. Al deze manieren
Nadere informatieZie je door de bomen het bos niet meer? Meten is weten op het internet. Maar welke online meettechnologie schikt jou het best?
Zie je door de bomen het bos niet meer? Meten is weten op het internet. Maar welke online meettechnologie schikt jou het best? Tools voor online marketeers: adserver Adserver Een adserver is een webserver
Nadere informatieWat is Inbound Marketing?
1-7 Inbound Marketing Wat is Inbound Marketing? Inbound Marketing is een marketing strategie die ervoor zorgt dat uw potentiële klanten u vinden op het internet, op het moment dat zij u nodig hebben. Om
Nadere informatieH13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring DE WAARDEPROPOSITIE COMMUNICEREN
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring DE WAARDEPROPOSITIE COMMUNICEREN Reclame: het imago van marketing Reclame: betaalde communicatie Soorten : productreclame: institutionele reclame:
Nadere informatieOptimusAd. OptimusAd is gespecialiseerd in het opzetten, ontwerpen en beheren van online reclamecampagnes.
OptimusAd OptimusAd is gespecialiseerd in het opzetten, ontwerpen en beheren van online reclamecampagnes. Wij zijn uw partner als het gaat om online adverteren en zorgen ervoor dat uw boodschap op de juiste
Nadere informatie5 Redenen waarom Retargeting essentieel is voor UW bedrijf.
5 Redenen waarom Retargeting essentieel is voor UW bedrijf. Retargeting is het process van het plaatsen van een tracking code op een website bezoeker zijn browser met de doelstelling om gerichte adverenties
Nadere informatieReal Time Bidding Retargeting
Nieuwegracht 32 3512 LS Utrecht T: +31(0)30-234 12 22 F: +31(0)84 752 60 06 www.adlantic.nl info@adlantic.nl Real Time Bidding Retargeting AdLantic Online Advertising B.V. Kamer van Koophandel nummer 30225228
Nadere informatieDM3 Ratecard - Laatste update: 14 oktober 2014. Performance. Bereik top 10
DM3 Ratecard - Laatste update: 14 oktober 2014 Deze ratecard bestaat uit zes blokken. Wij hanteren drie verschillende advertising pakketten; Thema, Performance en RTB. Deze pakketten maak je compleet met
Nadere informatieDe juiste klanten via search engine marketing. Ronald van Klooster, DM Vakdag 7 oktober 2010
De juiste klanten via search engine marketing Ronald van Klooster, DM Vakdag 7 oktober 2010 Agenda 1 2 3 4 5 Introductie Wat is Zoekmachine Marketing Voor en nadelen van SEA en SEO Webshop/Leadgeneratie
Nadere informatieReal Attribution. TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de telecom branche. INITIATOR CONVERTER START ATTRIBUTION WINDOW
Real Attribution TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de telecom branche. INITIATOR START ATTRIBUTION WINDOW CONVERSION PATH CONVERTER Real Attribution Bij performance marketing
Nadere informatieLesweek 7 Zoekmachinemarketing/ Search Engine Marketing (SEM)
Lesweek 7 Zoekmachinemarketing/ Search Engine Marketing (SEM) Voor dit hoofdstuk is gebruik gemaakt van teksten uit het boek: Interactieve Marketing, van Reijsen, M. Zweers, T. Jansen, H. Pearson Education
Nadere informatieHaal het maximale uit je marketing budget. Sander Jacobs, Search Science Internetmarketing
Haal het maximale uit je marketing budget Sander Jacobs, Search Science Internetmarketing 1 Over Search Science en Sander, Search Science Team van ervaren online marketeers Ervaring in marketing en sales
Nadere informatieExploitatie van een platform.
Exploitatie van een platform. Exploitatie inspanning en omzet staan in relatie tot uw doelstelling en uw ambitieniveau. Is het community platform vooral een bezoekersmagneet voor de? Is het platform vooral
Nadere informatieWebinar - SEA. Koen van den Eeden. Start: 19:00
Webinar - SEA Koen van den Eeden Start: 19:00 1 Voorstellen SEA Bol.com & SEA Tips & Tricks Ontwikkelingen SEA 2 Koen van den Eeden 3 Online Marketing bol.com Online Marketing SEA SEO Prijsvergelijkers
Nadere informatieReal Attribution. TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de shopping branche. INITIATOR CONVERTER START ATTRIBUTION WINDOW
Real Attribution TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de shopping branche. INITIATOR START ATTRIBUTION WINDOW CONVERSION PATH CONVERTER Real Attribution Bij performance marketing
Nadere informatieHOEVEELKRIJGJIJ.NL MEDIAKIT. Mediakit
HOEVEELKRIJGJIJ.NL MEDIAKIT 1 4 jaar geleden begon Frits Kok met een gratis platform voor jongeren over belastingteruggave. Hij had toen nooit durven dromen dat Hoeveelkrijgjij.nl binnen een paar jaar
Nadere informatieDe perfecte online customer journey
De perfecte online customer journey 1 Missie Netprofiler Wij geloven dat het goed verzamelen, analyseren en gebruiken van digitale data leidt tot betere marketing beslissingen en tot een betere invulling
Nadere informatieWhitepaper: Conversie realiseren door middel van Facebook Advertising
Whitepaper: Conversie realiseren door middel van Facebook Advertising De mogelijkheden van Facebook Advertising binnen de totale online marketingstrategie. Facebook Advertising Met 8,9 miljoen Facebook-gebruikers
Nadere informatie10 tips om uw Adwords
10 tips om uw Adwords campagne te verbeteren Beste relatie, Bedankt voor uw interesse in het e-book: 10 tips om uw Google Adwords campagne te verbeteren Omdat u het druk heeft, hebben wij alle tips kort
Nadere informatiePersoonlijk rapport van Bart Nooijens
Persoonlijk rapport van Bart Nooijens Datum rapport: 12-09-2016 Pagina 1 van 16 Rapportage: Bart Nooijens Beschrijving test Op 29-08-2016 heb je de RTB-, Display- & Affiliation-test (voor studenten) gemaakt.
Nadere informatieNIMA Online Marketeer Leergang
NIMA Online Marketeer Leergang NIMA Online Marketeer leergang NIMA Online Marketeer is ontwikkeld voor marketeers die officiële erkenning willen voor online marketingkennis opgedaan in de praktijk of gedurende
Nadere informatie1001Makelaars.nl. één en al makelaars... Informatie over adverteren op www.1001makelaars.nl
1001Makelaars.nl één en al makelaars... Informatie over adverteren op www.1001makelaars.nl Over 1001Makelaars In de huidige makelaarsbranche gaat internet een steeds grotere rol spelen, 84% van de woningzoekenden
Nadere informatieEen succesvolle leadcampagne in 6 stappen Een handleiding bij het starten van uw leadcampagne
Een succesvolle leadcampagne in 6 stappen Een handleiding bij het starten van uw leadcampagne Door: André de Ruijter, Productmanager Lead Generation @ Daisycon Nieuwe klanten komen u niet aanwaaien. Al
Nadere informatieReal Attribution. TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de services branche. INITIATOR CONVERTER START ATTRIBUTION WINDOW
Real Attribution TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de services branche. INITIATOR START ATTRIBUTION WINDOW CONVERSION PATH CONVERTER Real Attribution Bij performance marketing
Nadere informatieReal Attribution. TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de finance branche. INITIATOR CONVERTER START ATTRIBUTION WINDOW
Real Attribution TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de finance branche. INITIATOR START ATTRIBUTION WINDOW CONVERSION PATH CONVERTER Real Attribution Bij performance marketing
Nadere informatieSERIEUS ADVERTEREN ONLINE OMROEPBRABANT.NL/RECLAME
SERIEUS ADVERTEREN ONLINE OMROEPBRABANT.NL/RECLAME VOORDELEN Elke dag bezoeken honderdduizenden Brabanders omroepbrabant.nl om het laatste Brabantse nieuws te lezen. En daar kunt u als adverteerder van
Nadere informatieCommerciële calculaties
Feng Wang Commerciële calculaties Het programma van vandaag: E-marketing Quiz met potentiële tentamen vragen Joop Lengkeek H0.012 lengkeek.j@nhtv.nl www.jooplengkeek.nl 1 E-marketing Marketing wordt E-marketing
Nadere informatieADWORDSCADABRA TOVEREN MET ONLINE ADVERTISING
ADWORDSCADABRA TOVEREN MET ONLINE ADVERTISING MEER KLANTEN EN MINDER KOSTEN, ALS JE WEET WAT JE DOET Door Timm & Pimm Sjoerd van Tilburg 26-04-2017 DOELSTELLING TRAINING Inzicht krijgen in de werking en
Nadere informatieAdverteren Stichting Studentensteden biedt het grootste online studentenplatform in de Randstad.
Stichting Adverteren Stichting Studentensteden biedt het grootste online studentenplatform in de Randstad. Met de diverse advertentiemogelijkheden die wij bieden, kunt u zelf uw eigen promotiecampagne
Nadere informatieAdverteren op Linkedin
Adverteren op Linkedin Linkedin heeft op iedere profiel en persoonlijke startpagina een positie gereserveerd voor advertenties. Dit kan een reguliere banner, Linkedin promo of een tekstadvertentie zijn
Nadere informatieSEO Consultancy Services Bedrijfsvoorstelling
SEO Consultancy Services Bedrijfsvoorstelling SEO Consultancy Services Bedrijfsvoorstelling Wie zijn we? Wat is Google Marketing? Google Optimalisatie Google Adwords Google & SEO Workshop Google Analytics
Nadere informatieZo maak je van je. een succes
Zo maak je van je Facebook advertenties een succes Wil je weten hoe je jouw Facebook campagne goed kunt opzetten? Zodat je jouw doelgroep bereikt en meer klanten krijgt? Met Facebook Adverteren is dit
Nadere informatieRobbieNetworks YOUR ONLINE AVATAR FASHION STORE
RobbieNetworks YOUR ONLINE AVATAR FASHION STORE WAT IS ROBBIENETWORKS? RobbieNetworks is een innovatief bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in het leveren van avatars (alter ego). Onze missie is: het
Nadere informatieWie? Wie? Websites Mogelijkheden. _er is altijd meer. DGN Publishers / P.01
Wie? Elke dag moeten consumenten keuzes maken; kiezen voor een nieuwe hypotheek, een ziekenhuis waar je snel terecht kan voor een heupoperatie, een notaris in de buurt of een zorgverzekering die past bij
Nadere informatieVOORWOORD. ben je zo afhankelijk van een partner als. Voorwoord 11
VOORWOORD Wist je dat affiliate marketing op de derde plek staat aan online marketing uitgaven in 2015? In dat jaar is er 137 miljoen euro uitgegeven in Nederland aan affiliate marketing, een groei van
Nadere informatieTarieven 2011. Adverteren op JAAP.NL en Huizenzoeker.nl. Het grootste netwerk van huizensites in Nederland
Adverteren op JAAP.NL en Huizenzoeker.nl Het grootste netwerk van huizensites in Nederland Tarieven 2011 Ook op JAAP.NL of Huizenzoeker.nl? Feiten & cijfers JAAP.NL Huizenzoeker.nl 1.600.000 bezoekers
Nadere informatieAdverteren op Marketingmed.nl
1. Online? - profiteer van scherpe prijzen Adverteren kost u altijd geld, de vraag is vooral: wat levert het op? Is dat meetbaar wanneer u in een krant of tijdschrift adverteert? Niet echt. U kunt uiteraard
Nadere informatieMIN. 55.000 VERTONINGEN
MOBIELE WEBSITE Met uw banner op onze mobiele website bereikt u uw doelgroep op een moment dat ze 100% aandacht hebben voor het scherm waar ze naar kijken. Mensen bekijken vooral mobiele websites op dode
Nadere informatieNieuw Compleet online marketingpakket no cure no pay
Nieuw Compleet online marketingpakket no cure no pay Wie is Netstar? Netstar is uw Online Media Partner gespecialiseerd in Hotels - Campings - Vakantieparken - Resorts B&B - Vakantiehuizen - Attracties
Nadere informatieYOUR ONLINE MEDIAPARTNER IN HOSPITALITY
NIEUW! COMPLEET ONLINE MARKETINGPAKKET NO CURE NO PAY WIE IS NETSTAR? Netstar is uw Online Media Partner gespecialiseerd in Hotels - Campings - Vakantieparken - Resorts B&B - Vakantiehuizen - Attracties
Nadere informatieVan lead naar klant. Alles wat u moet weten over leads
Van lead naar klant Alles wat u moet weten over leads Leads Voor de meeste websites is hét doel: leads. Ofwel, mensen of bedrijven die interesse hebben in uw product of dienst., potentiële klanten dus.
Nadere informatieOnline Marketing. Door: Annika Woud ONLINE MARKETING
Online Marketing Door: Annika Woud 1 Inhoudsopgaven 1 Wat is online marketing? 2 Hoe pas je online marketing toe op een website? Hoe pas je het toe? SEO Domeinnaam HTML Google Analytics Advertenties op
Nadere informatieNIMA Online Marketeer leergang
NIMA Online Marketeer leergang Inhoud. NIMA Online Marketeer leergang... 3 Programma.... 4 Les 1 : Introductie... 4 Les 2: Zoekmachinemarketing... 4 Les 3 + 4: Analytics... 4 Les 5: Social media... 4 Les
Nadere informatieValue Zipper TradeDesk White Label Versie. Zelf lokaal online campagnes starten. Ideaal voor dealers, marketeers en franchiseformules.
Value Zipper TradeDesk White Label Versie Zelf lokaal online campagnes starten. Ideaal voor dealers, marketeers en franchiseformules. JOUW BANNER Gericht adverteren Adverteren op topsites Tijd en locatie
Nadere informatieAffiliateblogger Masterclass
Affiliateblogger Masterclass 02-06 - 2017 Onze visie op de toekomst van Affiliate Marketing By phone: By e-mail: Bas TradeTracker en de voordelen voor bloggers / Pinterest Content widget / product tour
Nadere informatieContentstrategie Werkgroep 7
Werkgroep 7 Agenda Metadata FTW (Content) Marketing Toetsing en beoordeling 2 Metadata FTW Wat is metadata informatie over informatie is het cement van content zorgt voor de structuur, context en betekenis
Nadere informatie1. Persoonlijke informatie
1. Persoonlijke informatie Dit is een anonieme enquête. Om mee te doen hoeft u geen naam of contactgegevens in te vullen. Wilt u meedingen naar de Samsung Galaxy Tab dan kunt u aan het eind van deze enquête
Nadere informatiePublisher Handleiding. Ga snel van start met uw eigen TradeDoubler account
Publisher Handleiding Ga snel van start met uw eigen TradeDoubler account GETTING STARTED Deze handleiding helpt u om van start te gaan met uw eigen TradeDoubler account. Volg de onderstaande stappen om
Nadere informatieLinkedIn Advertising vs. Google AdWords
LinkedIn Advertising vs. Google AdWords Let digital work fueld.nl LinkedIn Advertising en Google Adwords zijn beide kanalen die in een content marketing strategie worden ingezet om voor de doelgroep relevante
Nadere informatieWorkshop. SEO & SEA in a nutshell
Workshop SEO & SEA in a nutshell Matthias de Smit Webdesign Interaction design IxD SEO en SEA Doel van deze workshop SEO en SEA begrijpelijker maken Tips en informatie krijgen waar je echt iets aan hebt
Nadere informatieCall tracking. Telefonische conversies meten in Google AdWords. AdCalls
Call tracking. Telefonische conversies meten in Google AdWords. AdCalls Samenvatting Google AdWords Google AdWords is hét betaalde advertentiekanaal van Google. Je wilt je advertenties tonen aan een relevant
Nadere informatieOnline campagne voeren met Lef...
Lef... Mathijs Arjan Lef... Waarom? Hoe we het gedaan hebben Engagement vs. Resultaat Lessons learned Uw advies? Over Kiemer Geïntroduceerd in 2010 De Friesland Zorgverzekeraar Internet gericht Landelijk
Nadere informatieGoogle Adwords INTRODUCTIE ADWORDS IS HET TE VERTROUWEN?
Google Adwords INTRODUCTIE Online advertising of online adverteren stijgt de afgelopen jaren absurd snel. Mensen gebruiken nu meer dan ooit het medium internet. Men bereikt meer mensen dan via radio, TV
Nadere informatieReal Attribution. TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de travel branche. INITIATOR CONVERTER START ATTRIBUTION WINDOW
Real Attribution TradeTrackers Real Attribution is een revolutionaire aanpak voor de travel branche. INITIATOR START ATTRIBUTION WINDOW CONVERSION PATH CONVERTER Real Attribution Bij performance marketing
Nadere informatieJe doelgroep ontmoet je op Socy s
Je doelgroep ontmoet je op Socy s Socy advertising. Adverteren met hoog rendement www.socys.com Adverteren krijgt een nieuwe dimensie bij Socy s In deze brochure leggen we haarfijn uit wat Socy s is, hoe
Nadere informatieMASTERCLASS ONLINE MARKETING 7 juni 2018
MASTERCLASS ONLINE MARKETING 7 juni 2018 Agenda 10:30-10:45 Introductie 10:45-11:15 11:15-11:25 11:25-11:55 11.55-12.10 12:10-12:40 12:40-13:30 SEO Pauze SEA / PPC Pauze Social media Lunch MISSIE Wij helpen
Nadere informatieGoogle Adwords: doen!
Google Adwords: doen! Met Adwords geef je pas geld uit aan advertenties als mensen daadwerkelijk je site bezoeken en niet van te voren. Dit is vrij uniek. De beslissing om via Adwords te gaan adverteren
Nadere informatieIN 5 STAPPEN NAAR EEN SUCCESVOLLE CONTENTMARKETING-CAMPAGNE. En waarom u moet starten met contentmarketing
IN 5 STAPPEN NAAR EEN SUCCESVOLLE CONTENTMARKETING-CAMPAGNE En waarom u moet starten met contentmarketing WHITEPAPER 2015 Hoe zet u van A tot Z een contentmarketing-campagne op? In deze whitepaper behandelen
Nadere informatieAffiliateboeren. Salesplan. Mediaondernemerschap
Affiliateboeren Salesplan Mediaondernemerschap 30-maart-2016 [titel en naam] 3 Inhoud 1 B2B/B2C Doelgroep en klanten Error! Bookmark not defined. 1.1 Potentiële klanten 4 1.2 Wat zijn hierin de early
Nadere informatieOnline Marketing in 1 Day
Online Marketing in 1 Day Mobile Facebook Display Conversion Welkom! PROGRAMMA 9.20-10.00 iprospect research paper Discovery; the World of Mobile Search and Advertising (Mark van Dijk, Managing Director,
Nadere informatieHaal alles uit uw opleidingsaanbod! Performance marketing voor aanbieders van opleidingen, trainingen en cursussen
Haal alles uit uw opleidingsaanbod! Performance marketing voor aanbieders van opleidingen, trainingen en cursussen Verhoog de online zichtbaarheid van uw opleidingsaanbod. Ontvang leads met volledige adresgegevens.
Nadere informatieWij zijn van mening dat het een meerwaarde biedt voor zowel de student als de stad als een student gaan wonen in de stad waar hij/zij gaat studeren.
Werkwijze Hartelijk dank! Hartelijk dank voor uw interesse in Stichting Studentensteden als medium om studenten te bereiken. Stichting Studentensteden is het grootste online studentenplatform in de Randstad.
Nadere informatieCreat4u. www.icreat4u.nl COMPLETE WEBSITE. voor ondernemers. 47,50,- per maand zonder opstartkosten. ONZE VOORDELEN! EEN ALL-IN WEBSITE
COMPLETE WEBSITE voor ondernemers 47,50,- per maand zonder opstartkosten. Een complete website voor uw onderneming en die ook nog goed vindbaar is, dat is wat we willen! Maar hoe? EEN ALL-IN WEBSITE ONZE
Nadere informatieNieuwe doelgroep. Bereik een... Brochure: Product informatie. Optimera.nl Mallemoolen 23 6901 GS Zevenaar - NL OPTIMALISATIE IN PERFECTIE
OPTIMALISATIE IN PERFECTIE Bereik een... Nieuwe doelgroep Brochure: Product informatie Optimera.nl Mallemoolen 23 6901 GS Zevenaar - NL Telefoon: +31 (0)316 712 453 Fax: +31 (0)84 725 9405 O E-mail: info@optimera.nl
Nadere informatieOnline B2B Leadgeneratie
Brochure 2016 Online B2B Leadgeneratie Bereik 500.000 beslissers en beïnvloeders Reed Business Lead Solutions is de grootste aanbieder van B2B-leads in Nederland, met meer dan 10 jaar internationale ervaring
Nadere informatieA d v e r t e r e n o p s u r f e r s p a r a d i s e. b e Online reclame met effect!
A d v e r t e r e n o p s u r f e r s p a r a d i s e. b e Online reclame met effect! Wij bieden u de mogelijkheid om te adverteren op surfersparadise.be. Door haar unieke bereik is surfersparadise.be
Nadere informatieMediakit LEAD SOLUTIONS
Mediakit LEAD SOLUTIONS 2018 OVER LEAD SOLUTIONS LEAD SOLUTIONS Lead Solutions heeft meer dan tien jaar ervaring in het genereren van leads via contentmarketing. Ons unieke en brede abonneebestand bereikt
Nadere informatieHét model voor krachtige online advertising. See. Think. Do. Van Branding tot Performance. PauwR Digital Marketing
Hét model voor krachtige online advertising See. Think. Do. Van Branding tot Performance. PauwR Digital Marketing Je bent adverteerder. Of je helpt adverteerders. Je besteedt veel geld aan offline en online
Nadere informatieWordStream is één van de grootste leveranciers van Internet Marketing software en tevens Google Premier SMB Partner.
Voorwoord Bedankt voor het aanvragen van de expertreview van Wemessage. De expertreview biedt inzicht in onze werkwijze, de prestaties en de potentie van jullie Adwords campagne. In de onderstaande expertreview
Nadere informatieDeelnemers... 8. Marketing & organisatie... 11. Online marketing in de praktijk... 15. Kennis & belang van online marketing... 26
Deelnemers... 8 Sectoren... 8 Functies... 9 Grootte van de zorginstellingen... 0 Marketing & organisatie... Medewerkers... Budgetten voor online marketing... 2 Online marketing in de praktijk... 5 Toepassing
Nadere informatieAdvertentiemogelijkheden
Advertentiemogelijkheden 2014 Achtergrondinformatie Vrouw Met Stijl is opgericht in 2011 door Natalia Rakhorst. Inspireren, motiveren, elkaar helpen en blij maken. Dat is wat Vrouw Met Stijl doet op het
Nadere informatieE-commerce Strategieën
E-commerce Strategieën Hoe u klanten online bereikt en overtuigt Opgesteld door Jasper Bronkhorst Bronkhorst & Partners Javakade 604 1019 SE Amsterdam Telefoon +31 20 77 37 174 Email info@bronkhorstadvies.nl
Nadere informatieHandboek LinkedIn Advertising
Handboek LinkedIn Advertising Inhoudsopgave 1. Inleiding 2. Begrijp je klanten 3. De LinkedIn advertentie formats 4. LinkedIn advertenties creëren 4.1 Text Ads 4.2 Sponsored Content Ads 4.3 InMail ads
Nadere informatie